Suvepealinna turismikampaania kutsub Eesti inimesi Pärnusse puhkama

22/05/2020

Tagasi

Pärnu linnavalitsus alustab turunduskampaaniat “Puhka jälle päriselt! Pärnus”, millega kutsutakse Eesti inimesi sel suvel Pärnusse puhkama ja ööbima.
22. maist-12. juunini vältav siseturukampaania on suunatud 25-55aastasetele Eesti elanikele, kes armastavad puhata koos pere või sõpradega, broneerivad oma puhkuse ise, kasutavad isiklikku transpordivahendit, hindavad heal tasemel teenindust ja teenuseid ning jagavad oma reisikogemusi sotsiaalmeedias.
Kõik digitaal- ja sotsiaalmeedias ilmuvad kampaaniabännerid suunavad inimesed visitparnu.com lehele, kust huvilised leiavad hulgaliselt igat sorti Pärnus ja Pärnumaal puhkamise võimalusi – sihtpunkte, tegevusi, sündmusi, toitlustuskohti, majutusvõimalusi jmt. seltsis meeleoluka
Saabuval suvel juba 25. korda Eestimaa suvepealinna tiitlit kandvat Pärnu linna ja Pärnu maakonda külastas mullu juunis, juulis ja augustis kokku 185 511 turisti, kes veetsid siin kokku 376 861 ööd. Saabujatest 81 843 olid sise- ja 103 668 välisturistid.
Turunduskampaaniale “Puhka jälle päriselt! Pärnus” meedia- ja turunduspartneri leidmiseks korraldas Pärnu linnavalitsus hanke, mille võitis turundusettevõte Optimist Creative OÜ.
Kampaania eelarve on 28 000 eurot.


Raadio Rapla

Tre raadio Rapla

Current track
TITLE
ARTIST

Background