Eestlased usaldavad e-kaubandust

17/06/2019

Tagasi

Ligi 90% Eesti elanikkonnast on tellinud või tellib regulaarselt tooteid e-kaubanduskanalitest, 80% küsitletuist on väitnud, et üldiselt ka usaldab neid. Samal ajal on pea kahel kolmandikul eestlastest esinenud e-kaubandusega seoses negatiivne kogemus ja lausa 7% on väitnud, et on langenud pettuse ohvriks.
Ligi pooled e-kanalites ostu sooritajad on maksnud selle eest pangalingiga. Üle 42% inimestest aga sooritab e-oste deebet- (25%) või krediitkaardiga (17%), millega kaasneb kaardiandmete jagamine ostukanaliga.
Küsimusele „Kas peate arvet ostukanalite üle, millega olete oma kaardiandmeid jaganud?“ leidis viiendik (20%) vastajatest, et omavad olukorrast selget ülevaadet, 29% leidis, et neil on olemas üldine ülevaade, ning 28%-l puudus ülevaade ostukanalite üle, millega nad on oma finantsandmeid jaganud.
SEB e-kaubanduse uuring korraldati SEB Eestis, Lätis ja Leedus koostöös Norstatiga 2019. aasta kevadel. Uuringust võttis osa rohkem kui 3000 inimest, nende seas üle 1000 eestimaalase, kellega tehti intervjuu kas eesti või vene keeles.


Raadio Rapla

Tre raadio Rapla

Current track
TITLE
ARTIST

Background