Eesti noored teevad aastas miljoneid e-oste

11/03/2020

Tagasi

E-ostude arv kasvas Eesti noorte seas viimasel kahel aastal ligi kolm korda ning pea samapalju kasvas tehingute käive, näitab SEB uuring. Statistika kohaselt tegid noored vanuses 18–25 eluaastat 2019. aastal 1,2 miljonit e-ostu ning kulutasid 20,5 miljonit eurot. Iga kolmas noor ostab veebipoodidest regulaarselt ning rohkem kui pooled eelistavad e-ostelda kord paari nädala jooksul.
Kooskõlas üldise trendiga vähenes viimastel aastatel noorte e-ostude keskmine summa, kuid see kukkumine piirdus paari euroga (19,43 eurot 2017. aastal, 17,23 eurot 2019. aastal). Noorte e-ostude keskmine suurus jääb selgelt alla keskmise kliendi tehingusumma 33 euro. Samuti eelistavad noored oma e-ostudes välismaiseid kanaleid, mille osakaal nende e-poodlemises ulatub üle 85%. Kokku läks noorte e-ostudest välismaa kauplejatele 17,8 miljonit eurot ning kohalike osaks jäi 2,7 miljonit eurot.
SEB e-ostude analüüsi aluseks on panga korraldatud kliendiuuring e-kaubanduse teemal, lisaks on teostatud e-kaubanduse kaarditehingute analüüs aastatel 2017-2019.


Raadio Rapla

Tre raadio Rapla

Current track
TITLE
ARTIST

Background